2018. március 12., hétfő

Nőnapi kihívás

Ma minden géphez ülésemkor blogot pótoltam.
Persze közben minden más oldalon is igyekeztem lépést tartani, verset felrakni stb, de a bejegyzések pótlása volt a számottevő.
Közben teljesítettem néhány kihívást is.

Nőnapi olvasás -- 2018
címmel Sippancs kihívásán vettem részt, 87.-ként.


„A nemzetközi nőnap a nők iránti tisztelet és megbecsülés kifejezésének napja, amelyet 1917 óta (Magyarországon 1948 óta) minden év március 8-án tartanak.” (Wikipédia)

A tavalyi évhez hasonlóan idén is szeretném egy kihívás formájában megünnepelni a nemzetközi nőnapot, melyre szeretettel várom a molyközösség női és férfi tagjait!

Amit a teljesítésért tenni kell: 
– Kattints rá a „Részt veszek” gombra. 
– Olvass el egy min. 150 oldalas könyvet március 6. és március 16. között. 
– Értékeld a könyvet szövegesen, legalább 5 mondatban. 
– Hozd az „Én és a könyv” linket hozzászólásban.

És hogy milyen könyveket fogadok el? 
Mindent, ami a nőkhöz kapcsolódik, amiben fontos szerepe van a nőnek: romantikus és történelmi romantikus címkéjű történeteket, női életrajzi regényeket, olyan könyveket, amelyek női sorsokról szólnak stb.
Jó olvasást mindenkinek, és boldog nőnapot! :)

A kihívás képének forrása: https://sinosz.hu/nonap-veszpremben-2/ 
A kitüntetéskép forrása: http://gyenesiskola-konyvtar.blog.hu/2016/02/25/marcius…

Kimberly Derting: Eskü c., frissen olvasott könyvével jelentkeztem.
Megkaptam a 325. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése