2018. március 16., péntek

Esős hétvége felé

Esős nap volt.
Mivel lementem a Sparhoz, útba ejtettem a szelektált hulladékgyűjtőt, ahol "elejtettem" két szatyornyi cuccot. Szerencsére az eső ekkor még csak annyira szemerkélt, amennyihez én még nem szoktam ernyőt húzni, különben nehéz lett volna a csomag.
A Sparban "meglehetősen" költöttem, de sok minden kellett már a háztartásba.

Otthon ananászos-sajtos csirkemellet készítettem, tepsiben. Rizset csináltam hozzá. Finom lett, még én is kétszer ettem belőle, ami nagy szó.
Bencust elvitték kora délután.



Este megnéztem a youtube-on két filmet. Az Ikergyűlölet (amerikai thriller) volt az egyik, aztán A tanúnak meg kell halnia (szintén amerikai thriller) volt a másik.
Köztük lágy tojást vacsoráztam paprikás szalámival.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése