2016. január 30., szombat

Ékköves kihívás

Ékkövek könyvcímekben
BlackBloodPrince kihívása, 181. résztvevőként abszolváltam.


A kihívás teljesítéséhez a következőket kell tenned:
– Mindenekelőtt nyomd meg a 'Részt veszek' gombot; 
– olvass el legalább 1 (igen, azaz egy darab – mert nem vagyok szigorú! ;D) könyvet, aminek a címében megjelenik egy (fél)drágakő vagy ásvány neve; 
– értékeld a könyvet; 
– kommentben másold be nekem az olvasásod linkjét!
És máris a tied lehet a kitüntetés!
Mivel egy könyv elegendő a teljesítéshez és 2 éved van rá, az olvasásokat a kihívás kezdetétől (de maximum 2014. január 1-jétől) fogadom el!
Köszönöm, hogy részt vesztek, jó olvasást! ;)

Ahogy elég sokan, én is az Időtlen szerelem trilógiát vittem, de mindhárom részét, szöveges értékelésekkel:
      1. Kerstin Gier: Rubinvörös 
      2. Kerstin Gier: Zafírkék 
      3. Kerstin Gier: Smaragdzöld
Megkaptam a 269. plecsnit:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése