2013. augusztus 23., péntek

Zöld Moly-kihívás

Zöldüljünk!

T_kmaria indította, eddig 166 résztvevővel.



Imádom a zöldet! Imádom a zöld borítójú könyveket! :)
Gondolom, nem vagyok egyedül, szóval olvassunk minél több zöld könyvet!

A zöldítéshez kérek szépen:
– 8 db zöld borítójú könyvet! (Ha kérhetem, tényleg a zöld szín domináljon!)
– A 8 könyv olvasási linkjét kérem hozzászólásban belinkelni. 

2012 márciusától érnek az olvasások. TELJES DÁTUMOT KÉREK!!! Az évszám nem elég.
– Bármilyen nyelven olvashatod a választott könyveket.

Ha kérhetem, olyan könyvekkel jelentkezzetek, ahol az oldalszám 100 fölött van. Egy-két 100 oldal alatti belefér, de több nem. Köszönöm!
A polcra én teszem fel a könyveket, nektek elég az olvasási linket hozni. (Polc linkje)


* *

1 év 5 hónap intervallumból lehetséges a zöld könyvek belinkelése. Ehhez képest belinkeltem a biztonság kedvéért 13-at, mert nem voltam benne biztos, mennyi számít dominánsnak a zöldből -- ehhez nézegettem a polcon lévőket is, és úgy találtam, ezek közül azok, amelyek nem teljes zöldek, azért még beleférnek a dominanciába... de ha 5 nem lesz jó, akkor is teljesíthetek.
1. Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai
2. Anne Tyler: Fekete bárány

3. Oya Baydar: Macskakaparás
4. Salome Al-Saffin: Szeress, hercegnőm!
5. Danielle Steel: Naplemente Saint-Tropez-ban
6. Amanda Quick: A zöld kristály
7. Margit Sandemo: A fekete víz
8. Margit Sandemo: Marco legendája
9. Margit Sandemo: Skandalum
10. Margit Sandemo: A mélyben
11. Margit Sandemo: Holdvarázs
12. Margit Sandemo: Sárkányfogvetemény
13. Margit Sandemo: Nyugtalan szív


Mellesleg nekem is a zöld a kedvenc színem.:) Zöldültem és jött a plecsni (28.)

2 megjegyzés: