2013. augusztus 14., szerda

Csíkos könyvek kihívása

Csíkos könyvek

Egészen friss, pár napos kihívás, melyet Deersandowls indított, eddig 7 résztvevővel.


Bizonyára mindenki ismeri a "csíkos könyvek"-et. Van, aki gyerekkorából, van, aki már csak anyukája/nagymamája polcairól. A kihívás teljesítéséhez 3 db csíkos könyvet kell elolvasnod. Csináltam egy zónát, ide kérem az olvasási linkeket, értékelésekért sem haragszom ám meg, de nem kötelező! Az olvasásokat 2012-től fogadom el, ha netán 2012 előtti olvasást szeretnél hozni, akkor 6 db könyv olvasását kérem!
(Zóna linkje)
Ha kérhetem, az elolvasott könyveket erre a polcra pakoljátok fel! (polc linkje)
Jó olvasást!
Köszönöm: Kriszti


*
Én jó sokat olvastam, de ősrégen, a nagyját még anyukám könyvtárából. Úgyhogy egyértelmű, hogy 6-ot kellett belinkelnem és felraknom a polcra.
De ennyi legyen a probléma, szerintem 16 is ment volna.:)
Úgy válogattam össze, hogy azonos író könyve se legyen a 6 között.


Iva Herciková: Öt lány a sarkamban
Kertész Erzsébet: Elizabeth
Thury Zsuzsa: Apollónia kisasszony vendégei

Palotai Boris: Viharos mennyország
Gergely Márta: Házasságból elégséges
Kőszegi Imre: A pesti lány

Hamar zöldültem is, plecsnivel. (25.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése