2010. március 21., vasárnap

Poet 2009

2009 vége felé jelent meg a Poet 2009 évkönyv, Versbe álmodó címen, melyet Beri Róbert szerkesztett.
A Poet.hu szerzőinek alkotásaiból készült válogatást tartalmazza, szerzőnként 1-1 verset vagy prózát.
Borítóját Károlyfi Zsófia tervezte.

Megtiszteltetés volt számomra, hogy kétfelől is felkértek a szereplésre, melynek örömmel tettem eleget.

A verset azzal a "hátsó gondolattal" választottam ki, hogy közeledik a karácsony, s ha feltehetőleg addig megjelenik, egyik személyes ajándékom lesz a világ legjobb anyukája, édesanyám számára...
A számítás bejött.:)
(Ez az év során a 7. antológia volt, melyben versem jelent meg.)



Anyám születésnapjára

Évek hosszú, kemény sora
nyomja egyre keskenyedő
válladat,
nehéz küzdelmek,
el nem sírt könnyek
szántják barázdákba
belső fénytől tiszta
arcodat.

Adj még álmot, anyám!
Őrizd meg lelkem hófehér,
ám makacs galambját,
mert gyermek vagyok én,
hisz' látod... még nem léptem át
virágos álomkertünk falát...

Vigasztalj s maradj még,
álmodjunk nevetést, fényeket!
A szebb jövőt meséld nekem...
meséld, s én elhiszem!
Te egyetlen biztos pont,
és feltétlen szeretet
ebben az életben.

2 megjegyzés:

  1. Ennél szebb ajándékot nem is adhattál volna anyukádnak. Nagyon szép vers.

    VálaszTörlés
  2. Köszi. Én is remélem, hogy örült egy kicsit.:)

    VálaszTörlés