2018. május 30., szerda

Sírós kihívás

Sírnak a szereplők II.
brigus_27 kihívása, ezen 260. résztvevő voltam.


Volt egy ugyanilyen kihívás a Molyon, de mivel nem találtam második fordulót, ezért gondoltam, létrehozom. A plecsni megszerzéséhez most sem kell mást tenned, mint elolvasni egy könyvet, melyben az egyik szereplő sír.

Tehát:
Részt veszek gomb megnyomása.
• Elolvasni egy könyvet (olvasások a kihívás kezdete után érnek, lehet újraolvasás is).
• Küldd el az olvasási linkedet (értékelés nem kötelező).
• Hozz egy idézetet, ami bizonyítja, hogy az olvasott könyvben az egyik szereplő sír.

Jó olvasást! :)
Zöldítés minden hétvégén.

Dániel Anikó: Flóra c. könyvével teljesítettem.
"Meddig sírt így a kislány?... Lehet, hogy hosszú, hosszú órákig. Maga sem tudta, de egyszer csak érezte, hogy egy erős, csontos kéz felemeli fejét és egy zsörtölődő hang pöröl vele.
- No, nézze meg az ember a haszontalan kislányt! Azt mondja, hogy fáradt, le akar feküdni és
most meg átsírja az éjszakát."

Megkaptam a 357. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése