2018. május 30., szerda

Májusi utazás kihívása

Májusi utazás, 2018
címmel indított kihívást Nicky. 21. résztvevő voltam.


Ez a kihívás az Utazás a lapok közöttnek a havonta megjelenő folytatása.
Amit a plecsniért meg kell tenned:
– Jelentkezz a kihívásra a Részt veszek gombbal!
– Olvass el EGY könyvet, és hozz róla idézetet, amiben szerepel az utazás szó és/vagy utazik valaki (Holnap utazunk nyaralni vagy A vonaton ültem és vártam az indulást.)
– Az olvasásnak május 1. és május 31. közöttinek kell lennie.
– Egyperces olvasást nem fogadok el.
– Értékeld a könyvet csillaggal és szövegesen (minimum öt mondat).
– Hozz egy Én és a könyv linket, pontos olvasást kérek (óra, perc). Nem fogadok el külön olvasási és értékelési linket, csak az Én és a könyvet!
– Jöhet bármilyen nyelven, csak akkor kérem az eredeti idézetet és a fordítást is.
– Újraolvasás jöhet.

Zöldítés hónap végén, ha van időm, akkor folyamatosan. Esetleges lassú zöldítés miatt köszönöm a türelmet!
Kellemes olvasást kívánok nektek! :)


Agatha Christie: Nyílt kártyákkal c. könyvét vittem.
"- Szeretném, ha beszélne Luxmore professzor özvegyével.
- És miért nem teszi ezt meg maga?
- Mert, mint említettem, holnap Devonshire-be utazom."

Megkaptam a 362. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése