2018. május 3., csütörtök

Ezek + azok

Hármas közelállós szülinap volt ma: egy unokatestvérem, egyik unokahúgom, valamint egy kolléganő, akivel talán leghosszabb ideig együtt dolgoztam mindkét munkahelyemen át. Isten éltesse őket.:)

Átutaltam a közös költséget, Szilvi megvette a bérletemet.
Dani délután a Telenornál elintézte az anyám és az én kártyás mobilom adategyeztetését -- ezek amúgy is az ő nevén vannak, meg már tavaly is ő intézte ezt az ügyet. Legalább ez is le van tudva.
Dani kiváltotta az utolsó tápszeres receptemet, mármint ugye, a háromhavonta bekövetkező gyógyszeríratás lassan letelik, és még volt egy ilyen recept, valami másfél hétig volt még érvényes, tehát ki kellett váltani. Szerencsére sikerült itt a közeli gyógyszertárban, csoki és banán ízesítéssel a két nagy doboznyi Nutríciát megvenni, ezt ő fizette. Mindegyik ízesítésnek a felét el is vitte anyámhoz. Állítólag nagyon finom.:)

Megnéztem a tegnapi Elifet.
Délután a posta küldött mélt, hogy náluk az ékszershopos csomag.
Miután már a 2. és 3. részt láttam, megnéztem videóról A nagy duett 1. részét is, valamint a Vigyázat 3. részét. Mivel egy időben van a BK-val, ezért ennek is mindig másnap nézem meg a részeit videóról, de szerencsére érdekes módon a tv2-s cuccokat ezerszer egyszerűbb videón megnézni, mint az rtl-eseket. Ez utóbbinál regisztrálni kell, s mikor végre sikerül eltalálni a felhasználónevet is, és pláne a jelszót is... netán bejelentkezni is, ami már szinte extázis!, akkor meg kifogásolja a lejátszót, amit István már ezerszer telepített és olyannyira fel van telepítve már ezerszer, hogy nem is engedi magát -- mégsem játszik le nekem semmit az oldal, mert nincs olyan lejátszóprogramom szerinte... Anyádnak nincs. Ennyit a reklámról, ami folyton ott csüng minden műsorukban, hogy bármikor lejátszható a "most"-on. Minden bizonnyal, másoknál.
A tv2-s videók bármikor minden macerálás és regisztrálás nélkül lejátszhatók. De nem forszírozom már, mert még ezt is "börtönbe" zárják.
Este BK, net, olvasás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése