2018. május 30., szerda

Novellás kihívás

Olvassunk novellásköteteket! 4.
Augumaug indította a kihívást, melyre 87. jelentkező voltam.


Elérkezett a negyedik forduló, a szabályok ugyanazok. :)
Olvassunk el EGY novelláskötetet, amiben legalább 5 novella van, és legalább 150 oldalas.
Ami fontos: 
– szöveges értékelés
– teljes dátumos olvasás a kihívás időtartama alatt (óra, perc)
– az Én és a könyv link mellé legyetek szívesek odaírni, hogy hány oldalas a kötet és hány novellát tartalmaz
– novella/elbeszélés/karcolat besorolásban rugalmas vagyok, de ha nem vagy biztos benne, hogy elfogadom-e az adott kötetet, nyugodtan kérdezz. :)


Saláth Barbara: Rongyos királyság c. könyvét olvastam, mely 258 oldalas és az elvárás többszöröse a novellák száma.
Megkaptam a 347. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése