2016. február 24., szerda

Madaras kihívás

Madarak regényekben
Trudiz kihívásának címe, 129.-ként indultam, és a kihívás kezdetétől kezdve mindössze szűk féléves olvasásokból lehetett válogatni.


Köszöntelek, kedves könyvfaló!
Szívemhez igen közel állnak a madarak. Ebből az érzésből kiindulva gondoltam erre a kihívásra.
– Hozz 2 regényt, melyben akár csak egy idézett mondat erejéig, de szerepel egy madár. 
– Hozzászólásban várom az „Én és a könyv” linkeket, s az idézetet is, amivel igazolod a madár „jelenlétét”. 
– Csak teljes dátumú olvasást fogadok el 2015. augusztus 27-től, a kihívás kezdete napjától. 
– Újraolvasás is ér!
Kellemes olvasást kívánok! :) 

Szöveges értékelésekkel hoztam az alábbi kettőt:
1. Kónya Anikó: Sebesült főnixmadár 
„A barátom számítógépezik, mutatja az aznap készített fotóit, az egyetem arborétumában csinált néhány jó képet különböző madarakról. Ez a szenvedélye…”
2. Gwendoline Welsh: A kisasszonyka – Lilit 2. 
"A kamrában is láttam dolgokat! 
– Tényleg? Mit? 
– Ménkű nagy madarat!"
Megkaptam a 273., csodás plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése