2015. augusztus 11., kedd

Farm Heroes Saga 400

Na, végre, hogy ebben a néha (de bizony ám, az átlagnál gyakrabban!) borzasztóan hátráltatós és önbizalmat egyáltalán nem növelő tendenciájú játékban is elértem valami említésre méltó kerek szintet.
Ez a Farm Heroes Saga, mely szintén az egyik szerelmetes játékom, csak mint írtam, nem különösebben játékosbarát, olykor szemét, mint állat -- mégis szeretjük.
Vért izzadtam, mire néha hetes, hónapos szünetek után is képes voltam vele játszani, majd újra hagyni a fenébe, aztán ha végre sikerült egy-egy rohadt nehéz pálya, akkor érdekes módon néha 2-3 is sikerült relatíve hamar, mire természetesen jött megint egy olyan, melyre azt lehet mondani az első 10 sikertelenség után, hogy "hát ezt lehetetlen..."
És aztán mégis elértem eddig. De semmi garancia az 500-ra, sőt...!


Elhagyva a 400-at, várva a 3 segítő felkérésre, hogy egyáltalán tovább tudjon a paraszt ilyenkor haladni... (Ez, mondjuk, majdnem mindnél így van.).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése