2011. július 23., szombat

Névnap


Igazság szerint előző nap - fiam névnapja lévén - természetesen eszembe jutott, hiszen tudom, hogy mi ketten egycsomóban vagyunk névnaposok.
Aznap viszont az Augusztára indultam korai keléssel, és csak a buszbeli utastájékoztató+reklám monitor következtében ébredtem rá, hogy névnapom van. Jéééé...
A kardiológián viszonylag hamar megvolt a készülék felszerelése, melyet 24 órán keresztül kellett viselnem. 7 cuppkorong, sok-sok tyúkbél, 2 nyakbaakasztós mizé, természetesen minden összekapcsolva - ezeket kellett hordanom, így kellett hazajönnöm. Hálás voltam az időjárásnak, hogy egy farmerdzsekit fel lehetett venni (mondjuk, annak enélkül is), mert vagy 8 helyen furcsa pózokban kiállt a blúzom, pedig én már lehetőleg leginkább - és különösen ilyen esetekben - csak bő fazonokat és nem testhezállókat szeretek hordani.
Értésemre adták, hogy mobiltelefont, mikrót és műszálas cuccokat kerüljek ez idő alatt.
Mindegy, ahogy gondoltam is, nagy port nem vert úgysem a névnap ténye, azért valamilyen úton megtalált, aki meg akart.

2 megjegyzés: