2018. január 31., szerda

Szerdai miegymás

Hihetetlen, hogy végig értem a hónapban, megint elég sokat kellett bepótolnom.
Nagy iramban folytatom a hímzést. Már tényleg nem sok van... A vége a legrosszabb, mert a végére maradnak mindig a kimaradt, itt is, ott is fellelhető 1-2 db-ból álló üres keresztszemek. Lehetőség szerint mind más színű persze. Na, ezekkel nem igazán lehet haladni!

Öcsém csengetett, hozott nekem három doboz kocsonyát.
Ő szokta megvenni a húst hozzá, és anyám csinál belőle kocsonyát. Elsősorban nekik, de ilyenkor küld nekem is és öcsém elhozza. Beszélgettünk pár percet, tetszett neki a hajam.:)) Most már ugyanis, mióta befestettem, nem hordok itthon slityakot. Jóvanazúgy.
Így aztán ebédre kocsonyát ettem.

Sokat leveleztem cseten pár emberkével, megnéztem az Elif 99. részét.
Este serpenyőben fehér szalonnát sütöttem, azt ettem hagymával.

Szerda, tehát BK és Szulejmán.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése