2018. január 22., hétfő

Jeges hétfő

Sok helyen a hó kicsit olvadásnak indult tegnap estére, no, és micsoda öröm: az éjszaka megfagyott. Így meglehetősen jegesek az utak, az úttesteken is nagy jégbordák vannak. Szilvi mondta, hogy igen nehéz normálisan közlekedni, ha nem muszáj, nem kell lemenni.

Mostam egy géppel, saját cuccot; blogot pótoltam, majd nekiestem a hímzésnek, mert fagypont körüli, ám napos idő volt -- ergo láttam hímezni.:)
István telefonált, miszerint tudott szabadságot kivenni, és majd jön csütörtök-pénteken, hogy rendbe tegye a gépemet. Ugyanis már majd' 2 hete vagyok a laptopon, és hogy Dani mikor tud jönni, arról szünetel az információ... Később mondta Dani, hogy úgy tudta, van egy programja, ámde mikor kereste, nem találta meg...

Folytattam a blogpótlást, este BK, lágytojást találtam ki több órás gondolkodás után, mely abból állt ki, hogy mi a fenét is tudnék magamhoz venni már... Őrület ez a semmit nem kívánás és inkább nem evés.:(

Éccaka még megnéztem egy kanadai thrillert, a Fojtogató szeretet címűt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése