2018. január 20., szombat

Kamerafotók

Több órát hímeztem -- ki kell használni, ha napos idő van; teljesen más úgy hímezni, ha látok is...:DD Viccen kívül, az én szememnek már ég és föld a villanyfény vagy a természetes közti különbség; bár tény, hogy gyakran vaklálok villanynál.
Kora délután elvitték Bencust. Megnéztem az Elif 92.-t.
Tök véletlenül fedeztem fel a laptopon, hogy lehet magamról kamerafotót készíteni. Ezt az ikont a rendes gépen nem láttam még, talán nincs is? Véletlenül rákattinthattam, mire bejött egy kis "téglalap", benne magammal... addig birizgáltam, míg rájöttem, hogy ezzel tényleg lehet ilyen kezdetlegesen alapvető, kis felbontású fotót csinálni. Gondoltam, csinálok a hajamról. Persze a szemüveget elfelejtettem lerakni, de szerintem attól nem rosszabb...:D
Elküldtem aztán három embernek: Istvánnak, Popikának, Katámnak...
A változatosság kedvéért a fókát is felkértem modellnek, legalább eltereli a figyelmet.:))

   
Szóval így áll a hajam jelenleg. Már azért idebent vállalható, már nem muszáj itthon is tökfedőben lennem nappal, mint ahogy már tavaly május óta folyton, a legnagyobb melegben is.
Ez még nem festett, ilyen világos a színe. Kb. ilyen lesz festve is.
A csajoknak teccett, aranyosan reagáltak, Katám különösen agyondicsért.
Istvánnak is teccett a fóka. Valamint megdicsért, hogy milyen ügyes vagyok, mer' rátaláltam a programra! :DDD
Tudtam, hogy így lesz! :D

Késő este megnéztem egymás után két thrillert. Rákattantam most nagyon ezekre, tényleg nagyon jók.
Hiába menekülsz (amerikai), A tökéletes titkárnő (amerikai--kanadai) filmek.

4 megjegyzés: