2014. július 25., péntek

Nyári olvasáskihívás

Nyár 2014 -- 10 könyv
E címmel indított kihívást palneniki, 160. delikvens voltam benne.


Végre elérkezett ez a nyár is! :) Kinek munkával telik, kinek pihenéssel. Igaz, nekem szokás szerint munkával, de akkor is a fejembe vettem, hogy a nyár végéig szeretnék elolvasni legalább 10 könyvet! Remélem, másnak is vannak hasonló tervei! :)

Tehát a feladat a következő: 
-- 10 könyv olvasási linkjét kérem hozzászólásban;
-- a könyvek 150 oldalnál hosszabbak legyenek; 
-- az olvasások már 2014. június 1-jétől érvényesek; 
-- a 10-ből legalább 2 olvasáshoz szeretnék szöveges értékelési linket is!
Mindenkinek kellemes nyarat, és jó olvasást kívánok! :)

* * *

Az összes eddigi 11-et elküldtem, mindnek van értékelése is.:)

1. Kerstin Gier: Rubinvörös 
2. Kerstin Gier: Zafírkék 
3. Kerstin Gier: Smaragdzöld 
4. Fazekas Miklós: Három kisregény és számos novella 
5. Tara Scott: Melyik élet? 
6. Tara Scott: Kinek a szíve? 
7. Tara Scott: Pusztító szerelem 
8. Tara Scott: Arcmás 
9. Danielle Steel: Csoda 
10. Tracy Chevalier: Leány gyöngy fülbevalóval 
11. Katarina Mazetti: A pasi a szomszéd sír mellől

Megkaptam a 191. plecsnit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése